Відвідати всі країни
Подорож в Словаччину
Після Угорщини ми відразу поїхали досліджувати їжу Словаччини. Вибрали для цього місто Кошице, що неподалік кордону України. Місто виявилося дуже мальовниче та ідеальне для проведення вихідних.
Подорож в Угорщину
В Угорщину ми їздили в рамках проекту 'в пошуках їжі'. Провели 4 дні в Будапешті, де досліджували місто та угосрьку кухню
Подорож в Польщу
В Польщу ми їздили до Морського ока. Озеро, яке розташоване в Татрах, польських Карпатах. По дорозі назад ми ще й відвідали Краків.
Довгий період в США
Подорож в США це цілий величезний період нашого життя. Ми дійсно встигли пожити трішки американським життям, оскільки були ми тут більше ніж 1,5 року.
Транзит в Гонконгу
Подорож до особливого адміністративного району КНР. Це колишня британська колонія на південному сході Китаю. Сюди ми приїхали, бо це була транзитна точка до США. Три дні тут були дуже цікаві
Подорож автостопом по Китаю
Китай ми вирішили відвідати подорожуючи автостопом. Це країна де незрозуміло нічого, до того ж заблоковані основні американські сайті і сервіси. Але ми все ж таки дісталися з півдня Китаю до самого Пекіну. В Пекіні ми як винагороду мали з'їсти качку
Мандрівка на мотоциклі по В'єтнаму
Подорож на старенькому мотоциклі по В'єтнаму від Сайгона до Ханоя. Це була незабутня мото-подорож по містах і селах дуже цікавої країни. Вся подорож від купівлі мотоцикла і до фінішу є на ютубі у 18 серіях.
Подорож в Камбоджу
В Камбоджі ми провели два місяці. Але найбліьше запамяталась ця країна пережитою лихоманкою денге в Іннусі, яку ми лікували в Сієм-Ріп. Але окрім цього було багато і позитивних моментів
Подорож в Індонезію
В Індонезії ми провели два місяці, які проходили на острові Балі. Це був дуже цікавий період в нашому житті, оскільки на цьому острові ми заручилися, а саме на вулкані Батур. Цікаво було досліджувати острів і його культуру.
Подорож в Малайзію
Після Таїланду ми вирушили потягом в Малайзію. Малайзія це була трназитна країна до Індонезії. Пробули там загалом до двох тижнів. До 5 днів на острові Пенанг, а потім ще до 10 днів в Куала Лумпур, де робили візу в Індонезію.
Подорож в Таїланд
Подорож в Південно-Східну Азію без зворотнього квитка почалася з Таїланду. В цій країні ми пробули 2 місяці, які ми провели на острові Самуй. Як виявилося пізніше Таїланд став першою країною в нашій навколосвітній подорожі.
Подорож у Ватикан
В рамках подорожі Італією, а саме в ті дні, коли ми відвідували Рим, ми завітали у Ватикан. Дуже цікаво було побувати в карликовій країні, а також постояти в черзі, щоб погуляти по собору Святого Петра.
Подорож до Мальти
Подорож на Мальту 2014 року. На Мальті ми пробули десь 3 дні і встигли побачити дуже багато цікавого. Встигли відвідати кілька островів, побачити голубу лагуну та інші дуже цікаві місця. Побачили основні пляжі Мальти
Подорож в Італію
Подорож в Італію складалася з кількох частин. Взагальному в цій країні ми пробули приблизно 14 днів. Відвідали десь 15 різних міст, як на півночі так і на півдні Італії. Саме з Італії розпочали знімати наш ютуб канал.
Подорож в Португалію
В Португалію ми їздили до Іннусеної тітки на два тижні. Це було невеличке ,чи то місто, чи то село, Понтевел. Жили там на старовинній кінті. Інколи їздили по околицях. Були в Лісабоні і в дуже цікавих місцях.
Подорож в Іспанію
Подорож на 5 днів в Барселону, з продовженням в Мадриді. Це була дуже цікава поїздка. Після Іспанії ми відразу потягом поїхали в Португалію
Подорожі Україною
Країна, яка нас навчила подорожувати. Перші подорожі відбувалися саме тут. І звісно, подорожуючи світом, ми не забуваємо і про українські цікаві місця та їжу. Тому ми постійно її досліджуємо в перервах між різними країнами. Це наша перша країна