Відвідати всі країни

Подорож по Барселоні. “Трекінг” на Тібідабо

День 1. Гора Тібідабо

Вирішили поки є ще повно енергії на перший день покорити гору Тібідабо. Це сама вища точка міста (512 метрів) і всього хребта Кольсерола!

Подорож виявилася цікавою! Спочатку познайомилися з метрополітеном Барселони!

На метро від станції Каталунья ми доїхали до станції Тібідабо!

Далі потрібно було на трамвайчику піднятися до фунікулера і далі вже виїхати на саму гору!

До фунікулера вирішили пройтися пішки, йшли по напрямку Голубого трамвайчика, тому по дорозі він нам неодноразово зустрічався!

Також під час 20 хвилинної прогулянки зустріли не один розкішний маєток! Під горою мабуть живуть самі крутелики, бо будинки як замки!

Вийшли до рівня, де починав свій підйом фунікулер. В касі взяли квитки в обидві сторони по 6 євро і поїхали далі! Була книжка з відривними знижками, то получилося по 5 євро!

І потягнулися ще вище

Виїхали на гору і відкрився неймовірний краєвид на місто! Правда всю його неймовірність ми не змогли оцінити, так як трішки в той день були хмари! Але, ті хмари нам послала енергія космосу, бо якби не вони, сонце ми б нас зажарило, ще до середини дня!

Але це ще не все! Далі ми вийшли на вершину храму, який стояв на горі. Він також мав три рівні! Всі рівні побудовані в різних стилях.

А Вам не страшно?)))

І ось досягнення мети, вершина Барселони! Сама сама вища точка!

Спустилися і зайшли в середину храму, там поставили електричну свічку за 20 центів! Якщо чесно, перший раз таке побачив!

Фото на пам’ять)

Назад, змучені, вирішили спускатись на трамвайчику!

Це все ми встигли до 4 години дня! Далі було трохи швидкого шоппінгу, прогулянка по Ла Рамблі до площі Колумба, пляж і вечеря в ресторанчику! Що ми встигли спробувати за 21 день в подорожі.

Барселона День 1 гора Тібідабо

Барселона День 2. Гора Монжуїк

Барселона День 3. Маршрут “Архітектура Гауді”