Відвідати всі країни

Барселона День 3. Маршрут “Архітектура Гауді”

Барселона День 2. Гора Монжуїк

Третій день ми вирішили присвятити великому архітектору Гауді!

Другого дня ми купили собі футболочки для цієї задумки! Вартують по 12євро, сторгували до 10євро!

Заходити чи дивитись місця за гроші планів не було, так як поїздка була економна! Тай середня ціна за вхідний білет будь-куди [особливо якшо це зробив Гауді)) ] – 20євро. За двох це вже 40євро! Плюс високий сезон – довгі черги. Щоб кудись увійти потрібно простояти в середньому по годині в черзі ! А на палючому сонці це не варіант! Якщо в планах є відвідування платних музеїв чи місць , то бронюйте все наперед в інтернеті, особливо в Саграду!

Взяли з собою: гаманець, і паперову карту! ( дивно але планшет так і пролежав всі 5 днів в квартирі)

Маршрут

На маршруті червоними маркерами позначені місця, які належать до архітектури Гауді! І є одна точка (відхилення від маршруту), позначена синім маркером – Госпіталь Сант Пау! (інтерактивна карта )

Погнали…

Маршрут ми розпочали пішки від самого дому, де знаходиться Кафедральний собор . Туристи часто помилково думають, що його побудував Гауді. Але це не так. Він був побудований, ще задовго до народження Гауді і саме цей собор є основним собором Барселони і резиденцією барселонського архієпископа!

Далі ми пройшли через Площу Каталунья і невдовзі дійшли до Будинку Бальо!

Будинок Бальо

Робимо бігом фото в різних позах біля кривих стін і йдемо далі!

Через пів кілометра на нас чекав Будинок Міла!

Будинок Міла

Покрутилися біля будинку Міла! Кожен раз думав, що треба хоч кудись зайти в середину “за гроші” і подивитися як там! Але через черги відкидали цю ідею.

По дорозі до центральної точки (Саграда Фамілія) нашого пішохідного маршруту зустрічали багато цікавих будинків і роздивлялися вулиці міста.

Дійшли до серця Барселони…

Саграда Фамілія. Храм Святого Сімейства

Храм в статусі будівництва. Добудують аж 2024 році

Радості повні штани – ледь вдалося підпригнути))

Через 50 метрів знаходиться Площа Гауді з озером, де можна посидіти на лавочках і пофотографуватися на фоні витвору відомого архітектора!

В нашому маршруті було місце, яке Гауді не проектував, але ми вирішили заскочити і подивитися! Госпіталь Сант Пау по проекту архітектора-модерніста Луїса Доменека і Монатера !

По дорозі в госпіталь зайшли в ресторанчик пообідати вином і тапасіком. Після дванадцяти градусного обіду пішли далі!

Госпіталь Сант Пау

Обійшли госпіталь з тильної сторони і залізли на якийсь дах, щоб пофоткати госпіталь зверху. Але іспанські речення, які лунали в нашу сторону з охоронної будки неподалік, швидко зігнали нас!

Далі ми сіли на станції метро Hospital de Sant Paulu і доїхали до станції El Carmel. Станція El Carmel була вибрана навмання, оскільки наша паперова карта була обрізана в тому місті, де був розташований парк Гуель і які станції метро були найблищі до парку ми не бачили і не знали!

Приїхали на станцію El Carmel! Вийшли і опинилися в спальному масиві, де туристами “не пахне”, немає жодного вказівника і навколо тусять місцеві, які мало говорять по англійські (в загальному так як і ми)! Куди далі йти було загадкою!

Почали шукати дорогу! Було замітно, як за нами почали спостерігати місцеві жителі і супроводжувати нас поглядами. Напевно ми від них сильно відрізнялися і не часто в дану місцевість заїжджали туристи!

Почали питати дорогу в зустрічних людей, але з того всього, що нам говорили я старався запамятовувати тільки сторону куди показували руки дружелюбних і балакучих барселонців. Все інше, що говорили, не розумів. По першій розповіді , я здогадався, що парк Гуеля ще не близько! )) Кожного разу, коли ми доходили до якогось перекрестя, я ловив когось і перепитував напрямок. Так ми поступово вийшли на правильний шлях!

Трішки поблукали по вуличкам, але зате побачили як живуть місцеві жителі!

Ура! Ми на правильному шляху!

І ось ми прийшли в Парк Гуеля. Вхід безкоштовний!

Всі люди-туристи заходять через центральний вхід, а ми зайшли через “задній вихід”! Але в цьому є свої плюси! Ми почали свою екскурсію по парку з оглядового майданчику, де відкрився чудесний вид на Барсу! Якщо Ви зайшли через центральний вхід вам буде тяжко дійти до майданчика тому, що потрібно довго підніматися вгору! Ще один плюс від наших блукань – ми побачили весь парк і оглядовий майданчик!

А там вдалечині Саграда, біля якої ми були кілька годин тому!

Спускалися по спіральних доріжках! Спускалися довго.

І покаталися по слизькій кольоровій плиточці)))

Фото на фоні входу в парк..

Після парку Гуеля, ми змучені поїхали до дому, переодягнулися і пішли вечеряти на Королівську Площу….

Барселона День 4. Парк Цитадель і Океанаріум!

Барселона День 1 гора Тібідабо

Барселона День 2. Гора Монжуїк

Барселона День 3. Маршрут “Архітектура Гауді”